recent posts

Video Conference Lebih Mudah Dengan Livestorm



Livestorm adalah tool persidangan video untuk syarikat-syarikat pelbagai saiz, dari SMBs ke organisasi yang lebih besar yang memerlukan persiangan video secara langsung. Livestorm dibina berdasarkan maklumbalas dari CMO, VP of Sales atau Pengurus Kejayaan Pelanggan.

Livestorm adalah satu-satunya platform webinar yang saya percayai. Pengalaman terbaik setakat ini dengan perisian webinar.

Kelebihan: Proses keseluruhan perisian ini sangat mudah dan berkesan. Pengendali sistem ini memberikan anda ruang dan ketenangan untuk menikmati persidangan atas talian pertama anda kerana ia menggunakan aturan yang mudah untuk diuruskan oleh peserta.
.
Anda sebagai pengguna boleh bertanya secara langsung dan boleh mendapat respon segera dari pihak penyedia. Berbanding dengan perisian lain yang lambat mendapat respon dari teknikal dan adakalanya anda diarahkan terus merujuk kepada halaman Q&A tanpa mendapat jawapan yang diperlukan.
.
Secara keseluruhannya, perisian ini memberikan anda pengalaman yang baik. Ianya adalah tool yang paling berjaya setakat ini berdasarkan ciri-ciri aturan yang lengkap, mudah dan berfungsi dengan baik.
.

Video Conference Lebih Mudah Dengan Livestorm Video Conference Lebih Mudah Dengan Livestorm Reviewed by Kanda Key on November 07, 2018 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.